πριν 17 ώρες
OMEGANEWS: Η «Αμάλθεια» έβαλε τη χώρα μας...
πριν 1 μέρα
Ο Υφυπουργός Τουρισμού στην ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ
πριν 1 μέρα
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ: Στην τελική ευθεία για τις...
πριν 1 μέρα
ΜΟΝΟ ένας με χαμηλό IQ θα περίμενε πως δεν θα υπήρχαν προβλήματα με το άνοιγμα των σχολείων χθες. Μόνο ένας που βλέπει με αντιπολιτευτικό κομματικό φακό θα έβλεπε διαφορετική την πραγματικότητα.
ΑΠΟ τη στιγμή που ο κορωνοϊός και ειδικά η μετάλλαξή του η «Όμικρον» σαρώνει την κοινωνία, από τη στιγμή που το 20% και πλέον των πολιτών δεν έχουν εμβολιαστεί, από τη στιγμή που κάθε μέρα βρίσκονται χιλιάδες νέα κρούσματα, από τη στιγμή που σχεδόν κάθε σπίτι έχει ασθενή με κορωνοϊό, ήταν σίγουρο πως περίπου η ίδια εικόνα θα ήταν και στα σχολεία. Συνεπώς, κάθε λογικός άνθρωπος θα γνώριζε πως αρκετοί εκπαιδευτικοί και αρκετοί μαθητές θα απουσίαζαν λόγω της πανδημίας.
ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ήταν καθαρό: Ανοίγουμε τα σχολεία ώστε να συνεχιστεί η εκπαίδευση με όσους είναι υγιείς ή τα κλείνουμε και αφήνουμε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς στα σπίτια τους; Αυτό το δίλημμα αντιμετώπισαν και άλλες χώρες, πολύ πιο ανεπτυγμένες από εμάς, όπως Γαλλία, Ολλανδία κ.ά., ακόμα και η Ελλάδα. Και όλες αποφάσισαν να ανοίξουν κανονικά τα σχολεία για τους εξής βασικούς λόγους:
ΠΡΩΤΟΝ: Προσερχόμενοι στα σχολεία οι μαθητές θα είναι ελεγχόμενοι από πλευράς υγείας, αφού υποχρεωτικά θα κάνουν τα απαραίτητα τεστ. Αν έμεναν στα σπίτια, όχι μόνο δεν θα ελέγχονταν υγειονομικά, αλλά σίγουρα θα την έβγαζαν στις διάφορες καφετέριες ή αλλού, με ό,τι αυτό σημαίνει.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Σωστή εκπαίδευση παρέχεται μόνο όταν υπάρχει ζωντανή παρουσία του μαθητή στο σχολείο. Όλα τα άλλα περί τηλεκπαίδευσης είναι κενά λόγια. Γιατί αυτού του είδους εκπαίδευση έχει αποδειχθεί πως είναι αποτυχημένη και όποιος λέει το αντίθετο είναι ψεύτης.
ΤΡΙΤΟΝ: Αν δεν άνοιγαν τα σχολεία, σημαίνει πως εκατοντάδες εργαζόμενοι γονείς θα έπρεπε να παραμένουν στα σπίτια για να προσέχουν τα παιδιά τους, αντί να πηγαίνουν στις εργασίες τους. Αυτό σίγουρα θα προκαλούσε αναστάτωση στην οικονομία αλλά και στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ και άλλοι λόγοι που ενισχύουν τη θέση υπέρ του ανοίγματος των σχολείων. Όπως έγραψα και σε προηγούμενο άρθρο μου, είναι οι ψυχολογικοί, ένα θέμα με τεράστια σημασία, αφού όλοι γνωρίζουμε πόσο θετικά επιδρά στην ψυχολογία του μαθητή η παρουσία του στο σχολείο με τους φίλους του και τους καθηγητές του. Είναι και οι παιδαγωγικοί και πιο γενικά οι επιδημιολογικοί κ.ά.
ΑΥΤΑ είναι κενά λόγια για το ΑΚΕΛ. Ο βουλευτής του κόμματος της ισοπεδωτικής αντιπολίτευσης Χρίστος Χριστοφίδης, λόγω της απουσίας χθες πολλών μαθητών και εκπαιδευτικών από τα σχολεία, βρήκε την ευκαιρία να κάνει αντιπολίτευση. Επαληθεύτηκαν, λέει, οι ανησυχίες τους για τα προβλήματα στο άνοιγμα των σχολείων, δεν υπήρξε η αναγκαία προετοιμασία και προγραμματισμός, τέτοια δήλωσε.
ΤΟ ΘΕΜΑ είναι ένα: Όποιος σχολιάζει τα προβλήματα στα σχολεία, λόγω κορωνοϊού, να τοποθετείται και στο εξής ερώτημα: «Έπρεπε να ανοίξουν τα σχολεία γνωρίζοντας ότι θα είχαμε πολλές απουσίες μαθητών και εκπαιδευτικών ή έπρεπε να παραμείνουν κλειστά;» Καθαρές κουβέντες