πριν 22 ώρες
Η Αννίτα Δημητρίου στο OMEGANEWS
πριν 23 ώρες
Δείτε απόψε στο OMEGANEWS (24 Απριλίου 2024)
πριν 2 μέρες
Δεν μπορεί κανείς να βρει λόγια να περιγράψει τα όσα έγιναν την Παρασκευή στην μαραθώνια συνεδρία της βουλής. Ο ναός της Δημοκρατίας, όπως είθισται να χαρακτηρίζουμε την κάθε βουλή, βεβηλώθηκε. Η κατάσταση όταν υπό συζήτηση ήταν το νομοσχέδιο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία θύμιζε περισσότερο τριτοκοσμικές χώρες. Η δε ρητορική από συγκεκριμένο βουλευτή δεν θύμιζε μια δυτική ευνομούμενη πολιτεία αλλά μια κοινωνία που άρχεται από τους ταλιμπάν. Αλήθεια, τι διαφορά είχε η ομοφοβική και ακραία ρητορική του κυρίου Θεμιστοκλέους, που κατά τα άλλα περηφανεύεται ότι είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, με την ρητορική ενός φανατικού μουσουλμάνου; Η Πρόεδρος της Βουλής μάταια επιχειρούσε να επαναφέρει σε τάξη το σώμα. Οι του ΑΚΕΛ να φωνάζουν εξαγριωμένοι, οι του ΕΛΑΜ να κουνούν το δάχτυλο στην Πρόεδρο λες και τους χρωστά την εκλογή της και ο κύριος Θεμιστοκλέους να συνεχίζει το one man show και να μη απολογείται για τις προσβλητικές του αναφορές, παλιά του τέχνη κόσκινο.
Μέσα σε αυτό το ιστορικά χαμηλό επίπεδο της βουλής, το παραδέχθηκε εξάλλου και η ίδια η πρόεδρος του σώματος, χάθηκε η ουσία της συζήτησης. Η πρώτη διαπίστωση είναι ότι όποιος δεν αντιλαμβάνεται πόσο σημαντική είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία ζει σε άλλη εποχή. Σήμερα που ακούμε σχεδόν καθημερινά για κακοποιήσεις παιδιών και που οι έφηβοι αποκτούν σεξουαλική ζωή πολύ ενωρίτερα, η θέσπιση μαθήματος είναι κάτι περισσότερο από αναγκαία. Το παιδί πρέπει να είναι σε θέση να γνωρίζει πότε και πως κάποιος επιχειρεί να παραβιάσει τον προσωπικό του χώρο, τι συνιστά κακοποίηση και πως μπορεί να την καταγγείλει. Τα παραδείγματα που παιδιά αντιλήφθηκαν ότι τύγχαναν κακοποίησης μόνο και μόνο επειδή διδάχθηκαν τον κανόνα του εσωρούχου πολλά. Δεύτερη διαπίστωση και ακόμη πιο τραγική είναι ότι μέσα σε αυτό το βούρκο της ακραίας ρητορικής δεν συζητήθηκαν πραγματικά προβλήματα από την εφαρμογή του νομοσχεδίου. Ποιός θα εκπαιδεύσει δάσκαλους και καθηγητές να διδάσκουν σωστά το μάθημα; Πώς θα διαμορφωθούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα των σχολείων; Λήφθηκε η γνώμη επιστημόνων και ειδικών για το ζήτημα; Ερωτήματα τα οποία έθεσαν εκπαιδευτικοί, βουλευτές αλλά και το υπουργείο. Ωστόσο η επιμονή 2-3 βουλευτών ή βουλευτριών καλύτερα που επιτίθονταν σε όποιο έθετε αυτά τα ζητήματα αποπροσανατόλισε τη συζήτηση. Τρίτη διαπίστωση είναι ότι το νομοσχέδιο έτυχε συζήτησης σε λανθασμένη επιτροπή και συγκεκριμένα στην Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αντί στην Παιδείας, προφανώς για σκοπούς εντυπώσεν και για να περηφανεύονται εκ των υστέρων κάποιοι για το επίτευγμα τους. Όλα αυτά λοιπόν στιγμάτισαν την υπερψήφιση του νομοσχεδίου, μια εξέλιξη σαφώς θετική αλλά με μια διαδικασία που κινδυνεύει να κρατήσει την νομοθεσία στα συρτάρια. Η βουλή μας καταληκτικά με πρωταγωνιστές τα ίδια συγκεκριμένα άτομα επέλεξε αντί της ουσίας, το χαμηλού επιπέδου παιχνίδι εντυπώσεων.
Υ.Γ: Αν θεωρείς ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο παιδί σου θα του μάθει ότι από Κωστάκης θα γίνεται Μαριγούλα εκτός από ημιμαθείς μάλλον κάποιο κόμπλεξ θα έχεις και πρέπει να το κοιτάξεις.
Υ.Γ1: Η ίδια χαμηλού επιπέδου ολομέλεια της Βουλής αποφάσισε να χαρακτηρίσει τον Γεώργιο Γρίβα Διγενή ως ανάξιο κάθε είδους τιμής από την πατρίδα. Οι ίδιοι βουλευτές που δηλώνουν υπερευαίσθητοι για τα ανθρώπινα δικαιώματα αποφάσισαν να μειώσουν με αυτό τον τρόπο τον Αρχηγό του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα, τον άνθρωπο που τους χάρισε την ελευθερία τους και την δημοκρατία τους τα υπέρτατα ανθρώπινα δικαιώματα. Προφανώς τα ανθρώπινα δικαιώματα πάνε περίπατο όταν είμαστε σε προεκλογική.
ΥΓ2: Να ευχηθούμε καλές γιορτές στους βουλευτές καθώς τον Μάρτη(!) μετά τις Προεδρικές θα επιστρέψουν στην δουλειά τους! Άραγε πόσοι από αυτούς παρευρέθηκαν σε όλες τις επιτροπές και τις ολομέλειες για το 2022;