Η γυμνή αλήθεια μίας απεργίας

ΑΚΟΥΓΑ τις προάλλες τον πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ να «επιχειρηματολογεί» κατά των αποφάσεων της κυβέρνησης στα θέματα της Παιδείας και να επιχειρεί να δικαιολογήσει την απόφαση των συνδικαλιστικών οργανώσεων για το 48ωρο κλείσιμο όλων των σχολείων, αύριο και μεθαύριο, λέγοντας ότι η κυβέρνηση θέλει και θεωρεί ότι θα κάνει εξορθολογισμό στην Παιδεία, με το να επιβάλει να διδάσκουν μία περίοδο ακόμα περισσότερο, ένας συγκεκριμένος αριθμός εκπαιδευτικών.

ΠΡΕΠΕΙ δε να ομολογήσω ότι ήταν η πρώτη φορά, από όσα άκουσα όλο αυτό το διάστημα από τους εκπρόσωπους των εκπαιδευτικών, που θα συμφωνήσω ότι πράγματι ο εξορθολογισμός στην Παιδεία δεν θα έλθει με το να διδάσκουν ακόμα 40 λεπτά, κάποιοι εκπαιδευτικοί, οι πλείστοι μάλιστα εκ των οποίων, όλοι αναγνωρίζουν, ότι είναι προβληματικοί.

ΟΜΩΣ ο πρόεδρος των καθηγητών γνωρίζει, αλλά απλά διαστρεβλώνει σκόπιμα τα γεγονότα, ότι η κυβέρνηση, ουδέποτε ισχυρίστηκε ότι, με τα μέτρα που πήρε, θα έκανε εξορθολογισμό της παιδείας. Εκείνο που είπε και επιδίωξε με τα συγκεκριμένα μέτρα, ήταν να αρχίσει τον εξορθολογισμό του προϋπολογισμού της Παιδείας και όχι του ίδιου του συστήματος της παιδείας που για να εξορθολογιστεί, διορθωθεί και αναδιοργανωθεί εκ βάθρων, θέλει «άγιο ευχέλαιο» που λέμε.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ήταν ξεκάθαρη από την αρχή. Μέσω του εξορθολογισμού του προϋπολογισμού, θα εξοικονομηθούν κάποια χρήματα τα οποία θα διοχετευτούν όλα, σε άλλες ανάγκες της παιδείας, πρώτιστη και πλέον επείγουσα εκ των οποίων είναι ο σταδιακός και μέσα από ένα ευρύτατο, με όλους τους εμπλεκόμενους και επηρεαζόμενους διάλογο, εξορθολογισμός της ίδιας της Παιδείας.

ΕΚΕΙΝΟ δηλαδή που ζήτησε η κυβέρνηση από τους άμεσα εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, ήταν να της δώσουν, στηρίζοντας τον εξορθολογισμό του προϋπολογισμού, τα πρώτα «εργαλεία» για να αρχίσει μία ευρύτερη προσπάθεια για τον εξορθολογισμό της ίδιας της Παιδείας.

ΚΑΙ ΟΜΩΣ εκείνοι, οι εκπαιδευτικοί, που κόπτονται δήθεν για την προστασία και βελτίωση του δημόσιου σχολείου και για την αναδιάρθρωση ενός εκπαιδευτικού συστήματος, που όλοι αναγνωρίζουν, ότι «νοσεί», αρνήθηκαν αυτήν την ελάχιστη συμβολή που τους ζητήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση, απλά και μόνο για να μην «επιβαρυνθούν», εργαζόμενοι 40 λεπτά περισσότερο ή για να συνεχίσουν μερικές δεκάδες άλλοι εξ αυτών να απολαμβάνουν το παράλογο και πρωτοφανές προνόμιο της απαλλαγής για δήθεν, συνδικαλιστική δράση.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ τελικά η ωμή αλήθεια αλλά και η πραγματική ουσία της όλης διαφοράς που θα κλείσει για δύο μέρες σε πρώτο στάδιο τα σχολεία μας και ποιος ξέρει σε τι άλλες περιπέτειες θα τα βάλει στο επόμενο διάστημα, και όσο και αν οι ηγέτες των εκπαιδευτικών θέλουν να αποκρύψουν ή διαστρεβλώσουν αυτή την πραγματικότητα, δεν θα μπορέσουν να το πετύχουν και στην συνείδηση και μνήμη της κοινωνίας θα παραμείνουν ως οι πραγματικοί υπαίτιοι της πιο εξωφρενικής, παράλογης, αβάσιμης και αδικαιολόγητης απεργίας που έγινε ποτέ, στον ευαίσθητο τομέα της Παιδείας.

ΥΠΑΡΧΕΙ όμως και κάτι ακόμα, που οι συνδικαλιστές των εκπαιδευτικών  οφείλουν να μας απαντήσουν: Το δημόσιο σχολείο πλήττεται και απειλείται με το να διδάξουν 40 λεπτά επιπρόσθετα κάποιοι εξ αυτών και δεν πλήττεται και υποσκάπτεται, με το να κλείνουν τα σχολεία, άνευ λόγου και αιτίας, για δύο μέρες, μία μόλις εβδομάδα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και να τα ρίχνουν στην συνέχεια στον κυκεώνα των κυλιόμενων απεργιών και στάσεων εργασίας;

ΑΣ σκεφτούν, αν τελικά μπορούν να σκεφτούν, και ας μας απαντήσουν!

Top News