πριν 10 ώρες
OMEGANEWS: Αύξηση των σημείων διέλευσης ζητά ο...
πριν 10 ώρες
OMEGANEWS: Δεν θα επισκεφθεί τελικά τον Λευκό...
πριν 12 ώρες
Δείτε απόψε στο OMEGANEWS (28 Μαρτίου 2024)
πριν 12 ώρες
Tα λάθη στη δουλειά είναι ο χειρότερος εφιάλτης αρκετών εργαζομένων, αλλά σε βάθος χρόνου μπορεί να τους βοηθήσουν να βελτιωθούν και να αναπτύξουν πιο ισχυρούς δεσμούς με τους συναδέλφους τους.
Ακόμα και αν κάνετε κάποιο λάθος, είναι σημαντικό να δείξετε ότι μπορείτε να το αντιμετωπίσετε με επαγγελματισμό και να βρίσκετε την πηγή του προβλήματος, έτσι ώστε να μην επαναληφθεί στο μέλλον.
Από τεχνικά προβλήματα μέχρι ντροπιαστικές γκάφες, αυτά είναι μερικά από τα πιο κοινά λάθη στη δουλειά:
Τι να κάνετε σε περίπτωση λάθους στη δουλειά
Αν υποπέσετε σε κάποιο σφάλμα στην εργασία σας, μπορείτε να λάβετε τα εξής πέντε βήματα ώστε να μειώσετε τον αντίκτυπό του, να το αναγνωρίσετε και να βεβαιώσετε ότι δεν θα ξανασυμβεί.
1. Αναγνωρίστε το λάθος
Είναι φυσικό να νιώσετε ντροπή ή αγανάκτηση αν κάνετε ένα λάθος στη δουλειά, αλλά είναι σημαντικό να προχωρήσετε και να μην επικεντρωθείτε σε αυτό.
Δείχνετε περισσότερη επαγγελματικότητα όταν αναγνωρίζετε το λάθος – όχι μόνο στον εαυτό σας, αλλά και στους άλλους. Όταν το παραδέχεστε σε άλλους, να είστε ευθείς και άμεσοι.
2. Ζητήστε συγγνώμη
Με το να ζητήσετε ειλικρινά συγγνώμη σε οποιονδήποτε επηρεάστηκε από το λάθος πετυχαίνετε πολλά πράγματα. Πρώτον, δείχνετε ότι πραγματικά το έχετε μετανιώσει και δέχεστε την ευθύνη για αυτό. Δεύτερον, δείχνετε σεβασμό σε όσους έχουν επηρεαστεί.
Αν υπάρχουν ακόμα αρνητικά συναισθήματα για το λάθος, με μια συγγνώμη ίσως καταφέρετε να επαναφέρετε το θετικό κλίμα.
3. Βρείτε λύση
Σειρά έχει να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που ενδεχομένως προκλήθηκαν από το λάθος και να επικοινωνήσετε τη λύση σας με όποιον χρειάζεται. Για παράδειγμα, ίσως χρειαστεί να δουλέψετε υπερωρία ή απλά να ζητήσετε συγγνώμη από κάποιον πελάτη.
Αν επηρεάστηκαν και οι συνάδελφοί σας από το λάθος σας και πρέπει να δουλέψουν παραπάνω, προσπαθήστε να τους βοηθήσετε όσο περισσότερο μπορείτε με τον επιπλέον φόρτο εργασίας.
4. Σκεφτείτε τι θα κάνετε την επόμενη φορά
Θα πρέπει να αξιολογήσετε τι θα μπορούσατε να κάνετε διαφορετικά την επόμενη φορά για να μη συμβεί ξανά το ίδιο λάθος. Αυτό σημαίνει να βρείτε τη ρίζα, την πηγή του προβλήματος.
Ό,τι και αν προκάλεσε το λάθος, βρείτε το πρόβλημα και αντιμετωπίστε το. Για παράδειγμα, αν χάσατε κάποια προθεσμία, ξεκινήστε νωρίτερα την επόμενη φορά.
Ενημερώστε τους ανωτέρους σας για να σας έχουν εμπιστοσύνη και να ξέρουν ότι έχετε πάρει τα κατάλληλα βήματα για να αποφύγετε παρόμοια λάθη στο μέλλον.
5. Δημιουργήστε ένα θετικό υπόδειγμα εργασίας
Αφού επιλύσετε το λάθος σας, φροντίστε να δείξετε ότι έχετε βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύετε. Φροντίστε να μένετε σταθεροί στις νέες κατευθυντήριες γραμμές που έχετε θέσει στον εαυτό σας για να μην κάνετε ξανά λάθη.
Αν βρείτε μια μέθοδο που είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, μοιραστείτε τη με τους συναδέλφους σας, οι οποίοι ενδέχεται να τη βρουν χρήσιμη. Έτσι, θα βελτιώσετε την επικοινωνία και θα μειώσετε την πιθανότητα για λάθη στο μέλλον.
Πώς να ΜΗΝ κάνετε λάθη
Πέρα από το να αντιμετωπίζετε τα λάθη, είναι σωστό να κάνετε κάποιες κινήσεις από πριν έτσι ώστε να μη συμβούν.
Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να μειώσετε την πιθανότητα σφαλμάτων:
Πηγή: moneyreview.gr