πριν 1 μέρα
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ: Η κόντρα των θεσμών και...
πριν 2 μέρες
OMEGANEWS: Ελληνοτουρκικά ΜΟΕ – Στον απόηχο της...
πριν 2 μέρες
Άμεση, έγκυρη και σφαιρική θα είναι η ενημέρωση του κοινού από το κέντρο τηλεξυπηρέτησης για τα θέματα της πανδημίας ανέφερε μιλώντας στην εκπομπή του OMEGA, Ενημέρωση Τώρα, ο Υφυπουργός Καινοτομίας, Κυριάκος Κόκκινος, αναφερόμενος στη νέα υπηρεσία με αριθμό 1474 που είναι στη διάθεση του κόσμου για απαντήσεις σε οποιοδήποτε ζήτημα έχει να κάνε με τον κορωνοϊό.
« Θα απαντάμε σε ερωτήσεις οι οποίες αφορούν τα περιοριστικά μέτρα, τις πρόνοιες διαταγμάτων, τα προγράμματα στήριξης των εργαζομένων, ταξιδιωτικές οδηγίες. Διευκρινίζεται πως οι ερωτήσεις θα πρέπει να αφορούν θέματα σχετικά με την πανδημία δεν πρόκειται να απαντήσει σε ερωτήσεις που δεν έχουν να κάνουν με τον Covid-19.»
Για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να επικοινωνεί με το τηλεφωνικό κέντρο ο κύριος Κόκκινος ανέφερε πως:
«Για Κύπρο το τηλέφωνο είναι το 1474 εάν καλεί από εξωτερικό κάποιος θα πρέπει να καλεί στο 0035722285757 και μπορεί να εξυπηρετηθεί σε 2 γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά, επίσης ο πολίτης μπορεί να στείλει και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο υπάρχει στην ιστοσελίδα [email protected].»
Όπως επισήμανε το κέντρο θα δέχεται περίπου 4.000 κλήσεις την ημέρα.
«Δουλεύει από τις 8.00-20.00, εάν οι όγκοι ξεπεράσουν τις προβλέψεις μας τότε θα ενισχύσουμε το κέντρο με προσωπικό , τώρα εργάζονται περίπου 25 άτομα»
Όπως επισήμανε, σε περίπτωση που δεν θα μπορεί να απαντά άμεσα στην ερώτηση του ατόμου δεν θα λέει συγγνώμη δεν μπορώ να απαντήσω , αλλά θα στέλνει το ερώτημα στο αρμόδιο τμήμα ή υπουργείο.
«Σε κάθε υπουργείο έχει καθοριστεί ένα άτομο το οποίο σε εύλογο χρονικό διάστημα θα απαντά στο ερώτημα, εύλογο χρονικό διάστημα εάν είναι επείγον εννοούμε 2-3 ώρες αν είναι κάτι που μπορεί να περιμένει θα είναι εντός 24 ωρών.»
Με τον κύριο Κόκκινο να δεσμεύεται πως η υπηρεσία θα τους εξυπηρετεί όσο καλύτερα μπορεί, ζητώντας παράλληλα την κατανόηση του κόσμου.