Χάος και ουρές στο νοσοκομείο Λάρνακας – Τι λένε πολίτες στο Omega (Βίντεο)

Ένα τεχνικό πρόβλημα στα κρατικά νοσηλευτήρια ήταν αρκετό για να βάλει σε μεγάλες περιπέτειες και ταλαιπωρία για ακόμη μια φορά δεκάδες ασθενείς.
Σοβαρές καθυστερήσεις στις επισκέψεις ασθενών στα εξωτερικά ιατρεία, στο φαρμακείο και τα εργαστήρια του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας παρατηρήθηκαν το πρωί, με τον ΟΚΥΠΥ να το αποδίδει σε τεχνικό πρόβλημα των τηλεφωνικών γραμμών που επηρέασαν παράλληλα τα λειτουργικά συστήματα και το διαδίκτυο.
Το ίδιο χάος και στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας με τους ασθενείς να περιμένουν ουρές για να εξυπηρετηθούν.
Ασθενείς μιλώντας στην κάμερα του OMEGA περιέγραψαν το μέγεθος του προβλήματος, αφού αναγκάστηκαν να μην πραγματοποιήσουν τις αναγκαίες θεραπείες τους.
« Eγώ ήρθα να κάνω θεραπεία και εδιώξαν με. Είπαν μου να έρθω την Παρασκευή να κόψω που Λάρνακα να ξαναέρθω την Παρασκευή. «Ήρθαμε από τις 9:30 περίπου. Είπαν μας ότι έχει πρόβλημα αλλά εν επείγον που εξηγήσαμε τις κοπέλας γιατί ο παπάς μου έχει κλειστές καροτίδες και πρέπει να τον δει χειρούργος. Είπαν μας εν μπορούμε να τον κάνουμε εγγραφή γιατί είναι χαλασμένα τα computer» «Περιμένουμε μαζί με τους άλλους, 1 ώρα και δεν ξέρουμε που θα φκει»
Άλλοι περίμεναν ώρες ολόκληρες καποιοί κατάφεραν να εξεταστούν άλλοι όχι.
«Ήρθαμε από η ώρα 8.30 το πρόβλημα ακόμα υπάρχει εν το internet. Καθυστερήσαμε λίγο αλλά τελικά εξυπηρετηθήκαμε. Άλλους είπαν για αύριο. Από η ώρα 9:30- 10 περιμένουμε και αύριο η ώρα 10 θα ξαναέρτουμε. Aκόμα περιμένουμε. Από τι ώρα είστε εδω; 10 είπαν μας ότι το σύστημα είναι κάτω οπότε περιμένουμε».
Σοκ στους συγγενείς των ασθενών προκάλεσε το γεγονός ότι οι εφημερεύοντες ιατροί του Νοσοκομείου δεν απαντούσαν τα τηλέφωνα, ώστε να τύχουν ενημέρωσης για την υγεία των δικών τους ανθρώπων.
«Λόγω του προβλήματος ήρθαμε να δούμε τι γίνεται, τα τηλέφωνα το πρόβλημα. 0:34 Είναι χαλασμένα τα τηλέφωνα και ήρθα να δω. Tο πρόβλημα είναι ότι δεν απαντούν τα τηλέφωνα είμαστε στον γιατρό πιάνει ο γιατρός να ειδοποιήσει πάνω για άλλες ειδικότητες»
Με τον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγειας να απολογείται για την ταλαιπωρία και να ενημερώνει.
Ασθενείς που είχαν προγραμματισμένο ραντεβού με ειδικό ιατρό σήμερα, να επικοινωνήσουν στο 22-603550 αύριο για επαναπρογραμματισμό του ραντεβού.
Με τους αρμόδιους να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες για επίλυση του προβλήματος.
Δείτε το βίντεο