Για φοβερή ταλαιπωρία κάνουν λόγο ταξιδιώτες οι οποίοι μπλέκονται στα… δίχτυα του χάους που επικρατεί στα αεροδρόμια παγκοσμίως. Πτήσεις «εξαφανίζονται» από τα δρομολόγια, αποσκευές χάνονται ενώ οι ουρές είναι ατελείωτες. Οι σκηνές χάους σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως η Φρανκφούρτη, το Λονδίνο και το Παρίσι είναι γεγονός.
Αεροπορικές εταιρίες λόγω της πανδημίας αναγκάστηκαν να μειώσουν αισθητά το προσωπικό τους ενώ δεν είναι λίγες εκείνες οι εταιρίες που αναγκάστηκαν να ακυρώσουν χιλιάδες πτήσεις το τελευταίο διάστημα.
Τι δικαιούμαστε λοιπόν, ως καταναλωτές σε περιπτώσεις όπου είτε χάθηκε η αποσκευή μας ενώ ταξιδεύαμε, είτε καθυστέρησε η πτήση μας;
Ο πρόεδρος του παγκύπριου συνδέσμου καταναλωτών, Μάριος Δρουσιώτης τονίζει ότι «οι εταιρείες δεν έχουν λεφτά και οι καταναλωτές μένουν ξεκρέμαστοι. Αρμόδια αρχή είναι η πολιτική αεροπορία. Οι ακυρώσεις που προκαλούνται από μειωμένο προσωπικό είναι περιπτώσεις που υπόκεινται σε αποζημίωση», είπε ο ίδιος.
Για περισσότερες πληροφορίες και απαντήσεις σε ερωτήσεις καταναλωτών πατήστε ΕΔΩ