Σάρκα και οστά παίρνει το τηλεφωνικό κέντρο επικοινωνίας 1450

Σάρκα και οστά παίρνει το πολυαναμενόμενο τηλεφωνικό κέντρο επικοινωνίας 1450, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία την ερχόμενη Πέμπτη. Η υπηρεσία θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα, και θα αποτελεί ενιαίο σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών για θέματα που αφορούν τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων και την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας.
Η ανάγκη βελτίωσης των διαδικασιών για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών είναι εξάλλου στη λίστα των κορυφαίων ζητημάτων που απασχολούν την Υφυπουργό Κοινωνικής Πρόνοιας, όπως αυτά αναδείχθηκαν κατά την πρώτη της συνάντηση με τα μέλη της Επιτροπής Εργασίας της Βουλής.
Η Υφυπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας Μαριλένα Ευαγγέλου δήλωσε ότι «ενημέρωσα την επιτροπή για αύξηση 5% στις χαμηλές συντάξεις, αποτελεί άμεσο στόχο, υπάρχει η πολιτική βούληση είναι στο προγραμμα διακυβέρνησης ΝΧ».
Η Υφυπουργός ενημέρωσε και για τις δράσεις που αναλαμβάνει σε θέματα που αφορούν στα άτομα με αναπηρίες.
Η Υφυπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας τόνισε ότι «θα προχωρήσω στη σύσταση ομάδας συμβουλευτικού χαρακτήρα σρο υφυπουργείο απαρτιζόμενη από άτομα με αναπηρία, η οποία θα χαρτογραφήσει σε αρχικό στάδιο τις πραγματικές ανάγκες».
Κάνοντας παράλληλα αναφορά στο πρόγραμμα του κοινωνικού λειτουργού της γειτονιάς, το οποίο εφαρμόζεται σε πιλοτικό στάδιο σε 4 δήμους και 3 κοινότητες, με στόχο την παγκύπρια κάλυψη σε μεταγενέστερο στάδιο.
Ο Πρόεδρος Επιτροπής Εργασίας Ανδρέας Καυκαλιάς ανέφερε ότι «θέσαμε το ζήτημα καθυστερήσεις σε εξέταση αιτήσεων και ενστάσεων για παροχή ΕΕΕ και επιδόματος χαμηλοσυνταξιούχους, τον τερματισμό επιδομάτων χωρίς προηγούμενη ενημέρωση».
Η Επιτροπή συμφώνησε όπως πραγματοποιηθεί μια νέα συνάντηση με την Υφυπουργό σε ένα περίπου μήνα.
Δείτε το ρεπορτάζ: