πριν 12 ώρες
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ: Η κόντρα των θεσμών και...
πριν 2 μέρες
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ: Στην τελική ευθεία για τις...
πριν 2 μέρες
Δεν έχουν τελειωμό λανθασμένοι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί της ΑΗΚ, αφού οι πολίτες συνεχίζουν να τους παραλαμβάνουν και διαμαρτύρονται. Με την Εκπρόσωπο Τύπου της ΑΗΚ, Χριστίνα Παπαδοπούλου, να ξεκαθαρίζει πού οφείλεται αυτό, στη μεσημβρινή ενημερωτική εκπομπή του OMEGA, «Ενημέρωση Τώρα».
«Το θέμα παρουσιάστηκε στη διασύνδεση των δύο συστημάτων, δηλαδή του συστήματος τιμολόγησης και του συστήματος διαχείρισης μετρητικών δεδομένων. Προσπαθήσαμε να φροντίσουμε το ταχύτερο δυνατόν την αναθεώρηση των λογαριασμών των πελατών… αυτό χρειάστηκε χρόνο», εξήγησε.
Διευκρινίζοντας πως στις περιπτώσεις πελατών που δεν έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν ηλεκτρονικά με την ΑΗΚ δια αναθεώρηση των λογαριασμών τους, η αναπροσαρμογή θα γίνει στην επόμενη έκδοση, δηλαδή στον επόμενο λογαριασμό.
«Δεν θα κληθεί κανείς να προπληρώσει έναν λογαριασμό που είναι λάθος. Εάν κάποιος έχει ζητήσει αναθεώρηση αλλά δεν έχει λάβει ακόμα τον αναθεωρημένο λογαριασμό, η ΑΗΚ δεν θα προβαίνει στη διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος», πρόσθεσε η κ. Παπαδοπούλου.
Ενώ στη συνέχεια, υπενθύμισε τους τρόπους επικοινωνίας με την ΑΗΚ.
«Το 1818, είναι το τηλεφωνικό κέντρο για όσους παραλαμβάνουν φουσκωμένους λογαριασμούς. Στην ιστοσελίδα της ΑΗΚ υπάρχουν τέσσερα κινητά τηλέφωνα, μέσω των οποίων ο κόσμος μπορεί να αποστέλλει τις φωτογραφίες των λογαριασμών και τη φωτογραφία της ένδειξης του μετρητή του. Επίσης υπάρχουν ξεχωριστά email για την κάθε επαρχία», κατέληξε.
Δείτε όλα όσα ανέφερε:
Μεγιστοποιείστε την ευελιξία στην επικοινωνία της επιχείρησής σας, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος της, με προγράμματα κινητής μέσα από το ολοκληρωμένο Σχέδιο Business Start