πριν 10 ώρες
Μπαράζ συλλήψεων
πριν 10 ώρες
Παραλήρημα Γκιουλέρ
πριν 1 μέρα
OMEGANEWS: Ανέβαλε το ταξίδι του στις ΗΠΑ...
πριν 2 μέρες
Φουλ είναι τα κυπριακά αεροδρόμια, με Κύπριους και τουρίστες να τρέχουν να κλείσουν εισιτήρια για να ταξιδέψουν από και προς Κύπρο ή άλλες χώρες. Δεν είναι λίγες ωστόσο οι φορές που είτε επικρατεί χάος στα αεροδρόμια. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου, μέσω επικαιροποιημένων οδηγιών, μας ενημερώνει για όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε σε περίπτωση που καθυστερήσει ή ακυρωθεί η πτήση μας, έτσι ώστε να είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι.
Καθυστέρηση πτήσης
Εάν η πτήση σας έχει καθυστέρηση κατά την αναχώρηση, δικαιούστε βοήθεια, επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου και πτήση επιστροφής, ανάλογα με τη διάρκεια της καθυστέρησης και την απόσταση της πτήσης. Εάν φτάσατε στον τελικό σας προορισμό με καθυστέρηση μεγαλύτερη από 3 ώρες, δικαιούστε αποζημίωση, εκτός αν η καθυστέρηση οφειλόταν σε έκτακτες περιστάσεις. Η αεροπορική εταιρεία πρέπει να μπορεί να το αποδείξει.
Ακύρωση πτήσης
Εάν η πτήση ακυρωθεί έχετε δικαίωμα να επιλέξετε: 1) Επιστροφή αντίτιμου εισιτηρίου 2) Μεταφορά με άλλη πτήση ή πτήση επιστροφής Μπορεί επίσης να έχετε δικαίωμα για επιπρόσθετη χρηματική αποζημίωση (€250-€600) κάτω υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δικαιούστε επίσης βοήθεια στο αεροδρόμιο. Έχετε το δικαίωμα σε βοήθεια (όπως αναψυκτικά, γεύματα, τηλεφώνημα και μια διανυκτέρευση) αν χρειαστεί κατά την αναμονή για την εκ νέου δρομολόγηση.
Εάν δεν είχατε ενημερωθεί για την ακύρωση τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης, έχετε δικαίωμα σε αποζημίωση.
Η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να αποδείξει εάν και πότε ενημερωθήκατε προσωπικά ότι η πτήση σας ακυρώθηκε. Ωστόσο, δεν οφείλεται αποζημίωση αν ο αερομεταφορέας μπορεί να αποδείξει ότι η ακύρωση οφείλεται σε έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα. Η αεροπορική εταιρεία πρέπει να μπορεί να το αποδείξει.
Άρνηση επιβίβασης
Αν προσήλθατε εγκαίρως στον έλεγχο εισιτηρίων με έγκυρη κράτηση και έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα και η αεροπορική εταιρεία δεν σας επέτρεψε την επιβίβαση λόγω υπεράριθμων κρατήσεων ή για επιχειρησιακούς λόγους, και δεν παραχωρήσατε οικειοθελώς τη θέση σας, έχετε δικαίωμα: 1) σε αποζημίωση, 2) σε βοήθεια, 3) σε επιλογή ανάμεσα σε επιστροφή αντίτιμου του εισιτηρίου, μεταφορά με άλλη πτήση ή νέα κράτηση για μεταγενέστερη ημερομηνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Φωτιά» στα κυπριακά αεροδρόμια – Οι 10 χώρες που στέλνουν τους περισσότερους τουρίστες στην Κύπρο
Αυτές τις μέρες θα βουλιάξουν τα αεροδρόμια της Κύπρου – Η περίοδος που θα είναι «πατείς με πατώ σε»